Life is Strange Remastered Collection "Zombie Crypt"-dräkt
"Zombie Crypt"-dräkten är endast tillgängligt för användning i Life is Strange: Before the Storm Remastered. Life is Strange Remastered Collection innehåller "Life is Strange Remastered" och "Life is Strange: Before the Storm Remastered". Återvänd till Arcadia Bay och upplev två prisbelönta Life is Strange-spel som aldrig förr! Remastrad grafik och animationer blåser nytt liv i de fantastiska karaktärerna och de gripande berättelserna.