Life is Strange: Before the Storm Remastered
Life is Strange: Before the Storm ger dig remastrad grafik för både karaktärer och miljöer. Tre år innan "Life is Strange" spelar du som 16-åriga Chloe Price som får en osannolik vän i Rachel Amber, en snygg och populär tjej med en ljus framtid. När Rachel får reda på en hemlighet om sin familj som hotar att förstöra hennes värld är det den nyfunna vänskapen med Chloe som ger henne styrkan att fortsätta. Tjejerna, som inte längre är ensamma, måste nu konfrontera varandras demoner och tillsammans hitta ett sätt att övervinna dem.