Life is Strange: Before the Storm Deluxe-version
Deluxe-versionen innehåller: - Huvudspelet (Avsnitt 1-3) - Bonusavsnitt: ”Farväl” – spela en sista gång som en ung Max Caulfield i ett speciellt bonusavsnitt ... - Exklusivt nytt mixband-läge – Designa din egen spellista från Life is Stranges licensierade soundtrack och lyssna på det till ett filmklipp från spelet. - Exklusivt outfit-paket – Byt look på Chloe med tre nya kompletta outfittar. Inklusive Punk Doe, Hawt Dawg Man och Illuminati-outfittarna. Life is Strange: Before the Storm presenterar Chloe Price, en 16-årig rebell som osannolikt blir vän med Rachel Amber, en vacker och populär tjej med en ljus framtid utstakad. När Rachels värld vänds upp och ned av en familjehemlighet är det deras nybildade allians som gör att de kan ge varandra styrkan att bekämpa sina demoner.