Life is Strange 2 – Komplett säsong
Köp den kompletta säsongen och få Arcadia Bay-märkespaketet så att du kan designa din ryggsäck i spelet. Den prisbelönta Life is Strange-serien fortsätter med en helt ny berättelse från DONTNOD Entertainment. Efter en tragisk händelse rymmer de två bröderna Sean och Daniel Diaz hemifrån. Då de är rädda för polisen och försöker handskas med Daniels nya telekinetiska kraft flyr de till Mexiko. Helt plötsligt måste den 16-årige Sean ta ansvar för Daniels trygghet, se till att han får tak över huvudet och lära honom vad som är rätt och fel. Valen du gör som Sean kommer att påverka bröderna Diaz öde och livet för dem som de träffar på vägen. Färden mot Mexiko är lång och farofylld. Det är en resa som kan ena Sean och Daniel för alltid … eller slita isär deras brödraband. – Den kompletta säsongen innehåller alla 5 avsnitten. – Alla avsnitt kan nu köpas separat. Vi rekommenderar att du spelar avsnitten i ordning för att få den bästa upplevelsen.