Life is Strange 2 – Avsnitt 4
Efter att ha skadats svårt i Humboldt County, Kalifornien, vaknar Sean upp på sjukhuset och upptäcker att Daniel fortfarande är borta. Då han är arresterad och med svåra frågor som kräver svar har Sean få valmöjligheter: endast snabbt tänkande och oväntade bundsförvanter kan få honom fri. När Sean letar efter Daniel under den brännheta Nevada-solen och genom iskalla ökennätter måsta han fatta sina hittills svåraste beslut. Puerto Lobos och drömmen om frihet har aldrig känts så avlägsna. Kommer Seans tro på Daniel att löna sig eller är ungvargen förlorad för alltid? * Life is Strange 2 avsnitt 1 krävs för att spela. – Vi rekommenderar att du köper och spelar avsnitten i ordning för bästa spelupplevelse. – Avsnitt 2 till 5 kan köpas separat när de släpps.