Life is Strange 2 – Avsnitt 3
Efter att knappt ha klarat sig undan från Beaver Creek fortsätter Sean och Daniel Diaz sin farliga färd mot Mexiko. I det här avsnittet återförenas de med Cassidy och Finn i Kalifornien, slår sig samman med en grupp luffare i samhällets utkant och försöker skrapa ihop pengar genom att arbeta på en olaglig farm. Ny vänskap och nya relationer skapar friktion och sätter brödernas enighet på prov. Kommer deras starka band klara dessa påfrestningar? * Kräver Life is Strange 2 Avsnitt 1 för att kunna spelas. – Vi rekommenderar att du köper och spelar avsnitten i ordning för bästa spelupplevelse. – Avsnitt 2 till 5 kan köpas separat när de släpps.