Letters
Letters ger Gold som du kan använda för att köpa saker som Weapons och Portable items och Pyroxene till Creating Gems. När du väljer New Game och spelar igenom berättelsen levereras Letters till dig vid Inns. Det Letter som ger dig Pyroxene levereras först när du når den punkt i spelet där du låser upp funktionen Create Gems. Obs! Det här innehållet kan gå att hämta gratis eller köpa vid ett senare datum. - Om ett tillägg installeras medan spelet körs blir det tillgängligt när du återvänder till titelskärmen.