Late Stage Illmatic Outfit for Dice
När Dice fångades av Shine City-polisen i kloakerna fick han ta till drastiska åtgärder för att fly. Kloakerna var inte bara fulla av vanligt avloppsvatten utan även alla möjliga hemska gifter och okända bakterier, så det dröjde inte länge innan Dice svimmade. Tiden gick, men av ren tur hittade Latch honom med ekolodet på sin Robo-Sub. Efter att Latch räddat honom plåstrade Dice snabbt om sig själv och flydde ut i mörkret, nästan som om han vore besatt av någon sorts djurisk instinkt. Strax därefter krossade han sin gamla rival Doombox i en intensiv strid.