Late Fees DLC
Har du hört rykten om Raven Brooks bibliotek? Det sägs att bibliotekarien där inte släpper inte någon i den begränsade avdelningen. Kan en av böckerna där bära på svaren till något av stadens bisarra mysterier? Detta DLC är även tillgängligt som en del av Deluxe Edition-innehållet i Hello Neighbor 2 Deluxe Edition.