Lara Croft and the Temple of Osiris: Exklusivt innehåll i säsongspasset
Det exklusiva innehållet som medföljer säsongspasset inkluderar utseenden som har inspirerats av det senaste Tomb Raider-spelet samt en stor mängd kraftfulla vapen, ringar och amuletter.