KYURINAGA'S REVENGE
Kyurinaga hämnd är en 2D - baserat spel med massor av plattforms , action och pussel . Slaget tillsammans med våra två hjältar : The samurai Kaoru Tamanegi och street fighter Broccoli Joe över hela feodala Japan i sin nya äventyr ! Kaoru s explosiva fällor. Du kan växla mellan tecken på någon punkt , men ha i åtanke att även om du är en ensamvarg , du måste fortfarande kombinera båda hjältar för att övervinna alla fiender och pussel som Kyurinaga kommer att kasta på dig . Eller så kan du också partner med en vän och föra shogunatet i vår co - op-läge .