Kupong för karaktärsredigering: En kupong
Den här kupongen låter dig byta utseende (och kön) på din befintliga jägare via sparfilsskärmen. Obs! Det går inte att byta namn på din jägare eller namn och utseende på din Palico. Obs! - Går endast att köpa en gång. - Kan användas för att redigera en karaktär en gång. - Du kan redigera hår, ögonbrynsfärg, ansiktsbehåring, smink och klädsel i ditt hems Item Box utan att använda en kupong.