Kung Fu Panda
Släpp loss din inre häftighet med DreamWorks Kung Fu Panda-DLC! Bemästra kung fu med Po och de fruktade fem i Jadepalatset. Sparka och slå dig fram genom den här äventyrskartan i actionfyllda strider, episka uppgörelser från filmerna och ett pandastiskt roligt flerspelarläge!