Kommandokyckling-paket
Skaffa en kommandokyckling-dräkt (inklusive 4 skin-stilar) och en kommandokyckling-mask (inklusive 4 skin-stilar) och kackla dig fram till segern. Kompatibel med de flesta karaktärerna.