Klonoa Phantasy Reverie Series
Klonoa är en sidorullande actionspelserie i 3D där de första spelet släpptes av Namco 1997. Spelet utspelas i ett unikt universum befolkat av en rad originalkaraktärer och följer hjälten Klonoa när han ger sig ut på en resa för att rädda världen. För att fira 25-årsjubileumet av det första spelet i serien är vi glada över att presentera Klonoa Phantasy Reverie Series, ett remastrat spel som kombinerar både Klonoa: Door to Phantomile och Klonoa 2: Lunatea’s Veil! Världen i spelet och spelmekaniken är oförändrade, medan grafiken har uppgraderats. Justerbara svårighetsgrader har också införts för att göra spelen mer lättillgängliga för förstagångsspelare. Njut av en nostalgitripp när du spelar det nya och förbättrade Klonoa. Innehåller: ・Huvudspelet ・Klonoa Costume Set: Moo Costume Set Klonoa Costume Set: Moo Costume Set Med den här kostymen kan spelaren klä sig som fiendekaraktären Moo. *Design, innehåll och specifikationer kan ändras utan föregående meddelande. *DLC för kostymen läggs till i huvudspelet. *Bonusfunktioner kan släppas separat vid ett senare tillfälle. *Efter hämtning kan bonusfunktioner användas via Costumes under Options.