KINGDOM HEARTS Melody of Memory (International)
Upplev musiken i KINGDOM HEARTS som aldrig förr! Melody of Memory innehåller 20+ karaktärer, 140+ musikspår och ett VS-flerspelarläge online. Utforska musiken och minnena från KINGDOM HEARTS-serien! Spela som bekanta ansikten från KINGDOM HEARTS-serien, inklusive gästkaraktärer från Disney som ger dig en hjälpande hand. Få mängder av varierad musik från både KINGDOM HEARTS-serien och Disney, med över 140 låtar. Upplev det rytmiska actionspelet med minnesvärda låtar i en musikalisk resa du inte får missa!