Kingdom Come: Deliverance II The Lion’s Crest
Upplev en unik rad uppdrag som, när de slutförts, kommer att belöna dig med Knight Brunswicks legendariska rustnings- och vapenuppsättning: The Lion's Crest. Skilj dig från mängden med ett stångvapen för distansstrid, en dolk när du vill komma närmare, en hel plåtrustning åt dig själv och ett helt schabrak (en skyddande och dekorativ tygtäcke) till din ädla häst. Med utrustningen får du också en bohemisk hjälmprydnad med vinröda och gyllene kanter i överflöd. Ingen har sagt att man inte kan se elegant ut på slagfältet.