Kingdom Come: Deliverance - From the Ashes
Första nedladdningsbara innehållet för Kingdom Come: Deliverance introducerar en helt ny typ av äventyr! Du har chansen att bygga upp en ny by från grunden och själv uppleva hur det var att skapa ett nytt samhälle. Som nytillsatt fogde måste du bestämma vilka byggnader som ska resas och vilka människor som ska tas in. Dessutom måste du lösa konflikter mellan byborna. Varje byggnad är unik och kräver olika typer av uppgraderingar, material och arbete, vilket gör att du ställs inför en del tuffa beslut. Som fogde har man det inte lätt, men det finns ändå tid att roa sig efter en tuff arbetsdag. Ta en ridtur med en av de nya hästarna, kasta tärning mot erfarna spelare i ditt nya lokala värdshus och mät din styrka mot alla möjliga motståndare i stridsarenan. Eller varför inte bara koppla av i ditt bekvämt möblerade hus?