Kingdom Come: Deliverance - Band of Bastards
Vägarna runt Rattay är allt annat än trygga, så sir Radzig Kobyla anlitar en gammal bekant: den utarmade men sluga baron Kuno av Rychwald och hans ökända legoknektar. Radzig skickar Henry för att visa dem trakten … och för att hålla deras näsor ur blöt. Det dröjer inte länge innan patrullerna får reda på att Radzigs svurna fiender från förr har återvänt för att göra upp. De två rivaliserande grupperna hamnar i en dragkamp som slutligen kulminerar i en oundviklig storstrid.