Kinect-paket: Boom Ball 2 + Squid Hero
Spara pengar och få två färgstarka Kinect-spel i ett! Båda spelen innehåller enspelarläge och ett lokalt samarbetsläge för två spelare. Boom Ball 2 är ett roligt Kinect-spel för hela kroppen som handlar om att studsa bollar, krossa klossar och få grejer att explodera. Squid Hero tar dig på ett färgglatt äventyr där du ska krossa iskristaller och rädda djur. Varning: Dagligt bruk kan ge en vältränad kropp som följd.