Killing Floor 2 – Säsongskort till vapenförrådet 2
Utöka din repertoar av Zed-förstörelse i Killing Floor 2 med Säsongskort 2 till Armory! Det mest doshtnadseffektiva sättet att få omedelbar tillgång till alla sex vapen som släpps 2022 och båda vapnen som släpps 2023. Köpet inkluderar: Reducto Ray, Sentinel, G36C Assault Rifle, Blood Sickle, HV Storm Cannon, ZED MKIII, S12 Shockgun och den nya MG3 Shredder! Alla vapenpaket kommer med 5 unika vapenskins vardera!