Killarney International Raceway, South Africa (Rallycross Track)
Killarney-banan finns i Kapstaden och lades till i WRX-kalendern 2017. Premiärracet vanns av Johan Kristoffersson för PSRX, efter en actionfylld semifinal och final. Banans första kurva är snabb och bred, för att sedan smalna av till en tekniskt svår sektion, ett stort hopp och en supersnabb chikan i slutet av det första varvet.