Keepers Of The Void
På uppdrag av Vulgrim måste Fury bege sig till Serpent Holes för att besegra ett uråldigt hot som lever där. Helt nya platser, pussel och fiender väntar på chansen att få testa Furys förmågor. Som belöning kan hon låsa upp helt nya vapenformer för Hollows, liksom det största priset av dem alla: Abyssal Armor.