Karta: Diner
Detta långtradarkafé mitt ute i öknen brukade utgöra en välkommen rastplast för chaufförer trötta på ensamheten. Det centrala burgarhaket fungerar nu som en flera våningar hög närstridsarena med öppningar för att påverka striderna utanför.