Karaktärspaketet Prequel Trilogy
Återupplev hur allt en gång började med några av dina favoritkaraktärer från episod I, II och III i karaktärspaketet Prequel Trilogy. Det här karaktärspaketet innehåller Darth Maul, Padmé, Captain Panaka, Jango Fett, Zam Wesell, Watto, Jar Jar Binks och den skadade Anakin Skywalker efter den ödesdigra duellen på Mustafar.