Karaktärspaketet Freemaker Adventures
Karaktärspaketet Freemaker Adventures introducerar galaxens modigaste prylletarfamilj till LEGO Star Wars: The Force Awakens. Det här karaktärspaketet innehåller Freemaker-syskonen Kordi, Zander och Rowan, den trogna droiden Roger, mystiska Naare med sin ljussabel liksom rivalerna Graballa the Hutt, Raam och Baash.