Karaktären Marie Rose + Kostympaketet Marie Rose debut
Inkluderar karaktären Marie Rose för DOA5LR: Core Fighters, samt hennes kostymer Tomtens hjälpreda, Skoluniform, Gymklass, Cheerleader och Sjuksköterskekostym. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda kostymerna.