Kaoris snowboard och mer
SSX är tillbaka! Lägg i överväxeln igen med Kaori Nishidake, den forna deltagaren i det japanska olympiska laget som är här för att besegra världens mest förrädiska berg. Fullborda SSX-resan medan du åker på en nivå 6 Ultimatesnowboard, använder en speciell snowboardbonus under dina åk, och utvecklas snabbare och tjänar SSX-credits tack vare en nivå 4 GeoTag.