Kao the Kangaroo: VIP DLC
Se ut som en VIP! Framtidssäkra din modekänsla med det helt nya DLC-paketet till Kao the Kangaroo! VIP DLC-paketet innehåller tre dräkter med scifi-tema: Space Knight, Robotic och Future Punk. Alla tre uppsättningar kan blandas med tidigare kosmetiska utseenden, vilket ger dig en hel galax av alternativ!