Kao the Kangaroo: Top of the Class
Du kanske inte är särskilt smart, men du kan i alla fall klä dig som att du är det! Innehåller två kompletta dräkter (fyra plagg) som får Kao att se riktigt klyftig ut i, och de är helt gratis!