Kao the Kangaroo: Bend The Roo'les
Regler är till för att brytas, men reegler är till för att spelas. "Bend the Roo'les" vänder upp och ner på Kao The Kangaroo och är ett helt nytt sätt att upptäcka den halssträckande, nospuffande lurviga ikonen. Det är det enda sättet du kan tänja på reglerna utan att göra något olagligt! Du har aldrig sett Kao såhär förut! Eternal Warrior må ha besegrats, men inflytandet från Eternal World finns kvar! Den största - och grymmaste - av krabbor har blivit genomsyrad av Eternal World. Han försöker använda den för att befria ön från alla känguruer och på så sätt kunna ägna sig åt sin favorithobby... att sova. Denna kraft som jättekrabban fått har gett honom fysiska förmågor som han använder för att kontrollera alla krabbor och små varelser runtomkring honom och bli... KRABBKUNGEN. Det är bara Kao som har vad som krävs för att försvara sig mot den här klickklackande odågan. Kommer Kao kunna besegra krabbkungen?! Kommer Eternal World någonsin att bli helt besegrat!?! Ta reda på det i Kao The Kangaroo: Bend the Roo'les!