JYDGE
Bygg din JYDGE. Gå in i Edenbyrg. Ta dig ut levande. Inget småbus smiter från blåljus i JYDGE, en roguelike... förlåt, rogueHATE i fågelperspektiv där du får bygga en cybernetisk JYDGE och utplåna brottsligheten i megastaden Edenbyrg. Utveckla din egen spelstil genom att anpassa din JYDGE, modifiera ditt hammargevär och välja modiga medhjälpare till uppgifterna som väntar. - Välj cybernetik, föremål, vapenmodifikationer och medhjälpare från mer än en MILJARD konfigurationer. - Servera jyridisk rättvisa med bly, raketer, laserstrålar, elektricitet och andra dödliga rättsskipningsverktyg. - Utför hjältedåd för att få fler medaljer och ny utrustning. - Bilda lag med en CO-JYDGE för lokalt samarbete.