Just Cause 4 - Los Demonios
Medan Rico och Javi undersöker ett nyupptäckt tempel utanför Solis kust befriar en arkeolog som samarbetar med Black Hand oväntat en demonisk kraft från dess fångenskap. En parasitisk infektion sprider sig nu över ön och terroriserar dess invånare och attackerar de Black Hand-styrkor som står i dess väg. Nu måste Rico ta sig an ett nytt typ av hot och söka svaret på hur man skickar tillbaka demonerna dit de kom ifrån innan det är för sent!