Just Cause 3: Sky Fortress
Just Cause 3: Sky Fortress är det första PDLC-paketet från Air, Land & Sea Expansion Pass. Bli luftens mästare med Ricos helt nya och fullt beväpnade Bavariumvingdräkt. Rädda Medici från hotet från det skrämmande luftfortet och dess armé av dödliga robotdrönare. Detta innehållspaket inkluderar nya uppdrag, utmaningar, automatkarbinen "Bavarium Splitter" och den personliga försvarsdrönaren "Evictor". Allt innehåll kan föras över till huvudspelet.