Just Cause 3: Reaper Missile Mech
Mechen ”Reaper” representerar det senaste inom mekaniserad fordonsteknik och ger sig på alla konflikter med elegans och sofistik. Sätt dig ner, slappna av och njut av kraften i din flermålssökande missilavfyrare, GRIP-gravitationsvapen och kraftpulsslag.