Jurassic World Evolution 2: Tidig krita-paket
Andas nytt liv i dina parker och upptäck en uppsjö av vidunderliga djur från kritaperioden med Jurassic World Evolution 2: Tidig krita-paketet. Bygg ut din park med fyra spännande förhistoriska arter, däribland landdinosaurier, vattenvarelser och flygande reptiler. De här majestätiska arterna har aldrig känts mer levande – se hur de visar upp helt nya beteenden när de interagerar med varandra, slåss för sina revir och reagerar intelligent på världen omkring dem. Det här paketet innehåller: - Kronosaurus är döpt efter titanernas kung Kronos, eftersom det är en av de största pliosaurierna (en köttätande vattenlevande reptil med mäktiga paddelliknande fenor som den fångade sina byten med) någonsin. - Dsungaripterus är en liten och satt flygödla med en distinkt huvudform och en lång, pincettformad käke. - Minmi är en liten dinosaurie byggd som en stridsvagn från ankylosauriefamiljen. Men till skillnad från andra ankylosaurier har den horisontella benplattor som täcker hela ryggen, vilket ger minmi ett bra skydd mot rovdjur. - Wuerhosaurus är en dinosaurie som tillhör stegosauridfamiljen. Den håller sig nära marken för att äta av växtligheten och använder en spikförsedd svans för att skydda sig mot rovdjur.