Jump Stars
Försök att nå "gatloppet" genom att få tillräckligt med poäng i samtliga fyra minispel slumpmässigt valda av den ruskigt knasige programledaren, i turneringsläget! Eller bygg din egen uppsättning från en rad unika minispel med 25 olika alternativ i "mitt program". Sedan kan du välja en av 24 olika utklädda Cubee-deltagare att spela med! Samarbeta som ett lag för att få så hög poäng som möjligt, och hoppa, slå, krossa, tugga, explodera och mosa dina lagkamrater ur vägen för att vinna förstaplatsen!