Jotunn Skølldir - Awesomenauts Assemble! Kostym
Detta innehåll kommer att låsa upp en kostym för Skølldir i Awesomenauts Assemble! Har du inte låst upp denna karaktär än blir den automatiskt upplåst vid köp av denna kostym. Skin-designen och ljudeffekterna varierar beroende på om spelaren är i det röda eller blå laget. Jotunn Skølldir har INTE en unik röst.