Joka & Tat Mask Set: Joka Mask/Tat Mask
Kostymer för Joka från Klonoa: Door to Phantomile och Tat från Klonoa 2: Lunatea's Veil! Njut av spelet klädd som skurkarna som försöker stoppa Klonoa med vänner.