JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Yuya Fungami
Få en rivstart med Yuya Fungami och gör slut på dina fiender med hans Stand Highway Go Go! Jaga segern hänsynslöst med Yuya Fungami. Innehåller: - Yuya Fungami som en spelbar karaktär - Ytterligare Yuya Fungami JoJo-ordlista, modellvisare, ljudtest och grafikvisare - Ytterligare Yuya Fungami-samlarföremål i butiken i spelet *Observera att säsongspasset innehåller detta DLC, så se till att inte köpa det två gånger.