JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Giorno Giovanna Haruno Shiobana Costume
DLC för Giorno Giovanna Haruno Shiobana-dräkt tillgänglig för användning i spelet. Påbörja din resa för att bli en Gang-star som Haruno Shiobana innan han blev känd som Giorno Giovanna!