JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Alternate World Diego DLC
Wryyy! Stoppa dina fiender i tid med en ultimat Stand, The World, som används av Diego Brando! Ta spelet till ett helt nytt universum med Diegos nyfunna färdigheter! Tillgängligt nu! Innehåller: - Alternate World Diego som spelbar karaktär - Ytterligare Alternate World Diego JoJo-ordlista, modellvisare, ljudtest och grafikvisare - Ytterligare World Diego samlarföremål i spelets butik *Observera att säsongspasset innehåller detta DLC, så se till att inte köpa det två gånger.