Joe Dever’s Lone Wolf Console Edition
Ensamma Vargen är tillbaka i videospelsform med en helt ny berättelse, ett djupgående stridssystem, otrolig grafik och mycket annat! Den hyllade författaren Joe Dever hade en aktiv roll i utvecklingen av spelet och hans nya berättelse bygger vidare på hans klassiska äventyr från 1980-talet, och sprider nytt ljus över Ensamma Vargens värld, Magnamund! I konsolversionen medföljer alla 4 delarna av berättelsen. Kan du skriva ditt eget öde? ▪ Helt nytt äventyr av Joe Dever, med en djup och mörk omdesigning av Ensamma Vargen, hans värld och fiender. ▪ Äkta medeltidsverk med handritade illustrationer. ▪ Skapa din karaktär och pröva olika kombinationer av Kai-discipliner, egenskaper och utrustning. ▪ Skriv en egen historia. ▪ Riktigt stridssystem, där dina framsteg verkligen spelar roll – inga slumptabeller eller tärningar! ▪ Svinga Ensamma Vargens signaturvapen, Sommerswerd! ▪ Spela om, fatta andra beslut och utforska nya vägar och stridsstilar! För Sommerlund och Kai!