Jill-utseende: Battle Suit (Resident Evil 5)
Det är inte kläderna Jill Valentine själv hade valt, men det har aldrig stoppat henne. Det här låser upp utseendet Battle Suit till Jill, baserat på hur hon ser ut i Resident Evil 5.