Jägaren
Ta dig till himlen ombord på en fjäderormad orm och släpp eldig vrede ovanifrån med Jägarens innehållspaket. Inkluderar en ”Mongres Hunter” spelklass med en flygbar Omirdrake, en exklusiv uppsättning raketer och ytterligare utseenden för din spelaravatar.