Iron Hawk-paket
En viss Hawk patrullerar Bleak Citys gator… Ur vägen, Hawk R Iron Hawk är här, och det är den elakaste rovfågel du kommer att träffa i år. Med sitt förarskyddande pansar och sin medvetna stil ser den snabb ut även när den står stilla, alltid beredd att susa ut i jakt på nästa offer! Och med tio olika färgscheman kan Hawks klassiska gula finish bytas ut mot ett av de supercoola alternativen, som Golden Shower eller Camo Spray.