Iron Crypticle
Cryptonias värdefulla kungliga skatter har stulits! Nu måste kungens otränade riddare bege sig ner i det gamla palatsets kryptor och hämta de gyllene godsakerna! Gör dig redo för SPÖKLIK arkadaction i det här storslagna och underjordiska skjutspelet som utspelar sig på medeltiden. Upp till 4 spelare (samarbetsläge lokalt) kan kämpa tillsammans och KROSSA de många olika andarna och fienderna. Stjäl byten och sluka mat för att öka din XP. UPPGRADERA dina förmågor som hjälper dig att möta utmaningarna i underjorden! Lås upp nya vapen och magiska föremål i takt med dina framsteg. Samla magiska handskar som ger dig en explosiva ATOMKNYTNÄVAR! Vapnen väntar – gör dig redo för IRON CRYPTICLE!