Interior Designer (Inredningsarkitekt)
"Färger, möbler, stil, inredning, du väljer alla detaljer. Diskutera med dina kunder för att ta reda på deras drömmar, preferenser och förväntningar för sitt hus. Du kommer att renovera deras hus och slutföra målen för uppdraget för att tillfredsställa kunderna. Ju nöjdare de blir med ditt arbete, desto mer ökar ditt goda rykte och din nivå! Långsamt kommer du att låsa upp nya föremål, stilar, dekorationsmöjligheter och viktigare projekt. Under ditt äventyr kommer du att kunna välja mellan två lägen: renoveringsläge där du kan ändra husets struktur genom att riva ner eller bygga väggar, ta bort parkett eller kakel, måla, byta väggbeklädnad, reparera elen eller dra in en vattenledning. Du kan också växla till dekorationsläge för att välja och placera möbler, växter, mattor, tapeter, gardiner etc. Det är upp till dig att ge huset en verklig personlighet. Om du vill har du möjlighet att arbeta med dina egna projekt! Välj ditt hus struktur: lägenhet, studio, hus eller duplex och inred som du vill. Det är nu din tur: fatta dina penslar och verktyg och börja dekorera för att skapa de varmaste och snyggaste hemmen. Egenskaper -Man eller kvinna, anpassa och namnge din karaktär och bygg ditt inredningsföretag. Det är upp till dig att skriva din historia. -Renovera, förvandla och dekorera dina kunders hus utefter deras personlighet och uppfyll målen för att bli bättre och bättre. -Spela minispel med hemförbättringstema. -Lås upp nya föremål och dekorationer allt eftersom att du stiger i rang och att du designar ditt eget hus. -Upptäck en mängd olika stilar, vägg- och golvbeläggningar samt massor av möbler för att uttrycka din kreativitet."