Insurgency: Sandstorm - Two-Tone Weapon Skin Set
Känn rekylen av varje skott när du slår ut fienden med Two-Tone-vapenskinsetet. I utrustningsmenyn kan Security-fraktionen välja skins för följande vapen: - M870 - M4A1 - MP7 - PF940 - Vector - VHS-2 Föremålen blir upplåsta i spelet omedelbart när du köper dem och kan kombineras med andra kosmetiska föremål. Du kan utrusta dig med dem i spelets anpassningsmeny som du når via huvudmenyn. Two-Tone-vapenskinsetet ingår i Praetorian Set-paketet.