Insurgency: Sandstorm - The Peacemaker Gear Set
Skinpaketet Peacemaker låser upp en unik look till din Security-soldat, komplett med en ny M4A1, kravallhjälm med visir, en unik överkroppsdel och handskar. Ge dig ut i strid med stil. Detta skinpaket innehåller specialanpassningsföremål för huvud, överkropp, ben, handskar och vapen för Security-sidan. Föremålen blir upplåsta direkt och kan kombineras med andra föremål i spelet.